2012年12月26日星期三

今次賴嘢喇


趁今日假期,小弟喺樓下茶餐廳食完個brunch之後,就去咗行山,諗住消耗一吓呢幾日吸收咗嘅卡路里喇。

行咗大約一個多鐘之後,一個唔小心扭一扭,拉傷咗膝頭嗰條根,今次真係......唉,賴嘢喇。行到一半,番轉頭又唔係,繼續行又唔係,而家隻腳上山完全冇問題,但係每落一級就痛到仆街,差D痛到眼淚水都標埋。


原本仲計劃上埋獅子山頂,但係我驚行咗上去,落唔番嚟,要浪費公帑,call飛行服務隊,所以最後決定繼續原定路線,但係唔上山頂,之後慢慢跛住咁落山。

而家行到涼亭,不如坐低食D嘢,寫吓嘢先喇。

有時人生就好似我而家行山咁,原本一早計劃好晒一D嘢,但突然出咗亂子,十分無奈,進退失據。

雖然,行山徑上會見到好多過客;人生路上會遇到好多朋友。但係唔通周圍同人講我賴嘢呀,幫幫手咁咩。

所以,最後都係要自己一個人挨過去。





12 則留言:

  1. 保重呀!
    小心處理,否則手尾長

    life like a box of chocolate, you never know what you will get.

    可能是一個啟示,柳暗花明又一村,或者重新上路

    回覆刪除
    回覆
    1. 有心有心,你呢句嘢搞到我又想睇番Forrest Gump添 :p

      刪除
    2. 睇啦! 可能找到好多啟發

      刪除
    3. 而家寫緊另一個懸疑嘅故仔,分身不下 :p

      刪除
    4. Forrest Gump

      http://my.tv.sohu.com/u/vw/32380576

      刪除
    5. 呢個故仔差唔多寫完,既懸疑又重口味,名叫「九死一生」 :p

      刪除
  2. 香港只係行過上太平山,獅子山就從未行過喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 小弟住在沙田,行獅子山非常方便,連車也不用搭。

      刪除