2012年12月16日星期日

眼睛系列(3/8) - 活著多好 - Eunice篇(上)


Eunice回到家中,將身上的背包及Danny送贈的相機隨意地放到椅子上,轉身便去洗澡了。洗澡過後,她與媽媽兩個一起吃晚飯,細說今天與自己有好感的男同學Daniel一起傾project,但最後去了看電影,還有輕輕交代了如何獲得Danny的相機。由於今日很累,Eunice食飽後攤在梳化上看電視,不知不覺間睡著了,直到天亮。

「阿女,你快D過嚟睇吓今日份報紙,係呢一格呀,你認唔認得呀?」海叔遞上報紙,一臉緊張地說。Eunice一手接過報紙,看了標題後,如觸電般全身僵硬了。

28歲男疑因眼疾厭世    於長洲東提燒炭亡」

海叔將女兒抱擁入懷,帶點無奈的口氣說:「唉,一切都係整定嘅,閰王要你三更死,不許留人到五更吖。阿女,我同你都盡咗力去幫佢,點知佢都係諗唔通。」

Eunice呆望著昨晚拿回來的相機,邊哭邊說:「爸爸,你喺船上救咗佢,我卻喺碼頭外面害咗佢呀。係我話畀佢知,東提係向嗰邊行嘅。」

媽媽此時開口安慰道:「Eunice,你當時都唔佢會咁做嘛,都唔關你事。咁喇,一陣買餸時我順便買D衣紙,今晚食完飯之後一齊去東提嗰邊燒畀佢喇。」

當天晚上Eunice燒完衣紙給Danny後,心情好了一點。回家洗澡後,Eunice將相機中的記憶卡拿出來並放入電腦中,她打算認真欣賞Danny的作品。她越看越投入,慢慢地被Danny的作品所吸引。瀏覽之際,她發現一個命名為「有緣者請幫忙.doc」的文件格式檔案,她出於好奇,將這檔案開啓,檔案中只得數行文字。

「有緣人你好,今天是2009111日,當你看到這段文字的時候,我已經沉睡在大海之中了。我叫Danny,我生前是一個攝影師,但我的眼睛很快就再也看不到東西了,我真的接受不了這一天的來臨,除了離開,我沒有其他方法。請你幫我最後一個忙,我沒有勇氣將這部相機交給她,懇請代勞。她的電話是9123 4567,萬分感激。」

Eunice看完後眼淚一滴一滴的打在鍵盤上,她現在才知道昨晚的Danny死意已決。她決定用完這些材料做project並兌現在船上的承諾後,便聯絡「她」交收相機。

這個是Eunice的第一份group project,由三位同學組成,她與Daniel及阿June一組。每組需要設計一個網頁並將它放到互聯網上。網頁的內容不限,但需包含30個分頁或以上,同時,要有文字、相片及短片。其限為兩個月,deadline20091228日。

星期五日下課後,Eunice約了Daniel及阿June再次商量這個group project的主題。她主動提議說:「我前幾日發夢呀,夢到一個愛情故事,不如我哋用嚟做project嘅主題喇。」

Daniel帶點不肖回應:「吓,愛情故事呀,咁咪好娘,實畀其他人笑死喇。不如寫科幻故事喇,又神秘又刺激。」

June好嬌嗲咁答:「Daniel呀,聽咗佢講先喇,可能好浪漫呢,我最鍾意聽呢D嘢。Eunice,唔洗理佢啫,嚟吖,講畀我聽。」

Eunice繪影繪聲地說:「有一對男女喎,男嘅係攝影師,女嘅呢係model,咁佢哋拍拖喇。有一日男嘅視力退化喎,咁咪自暴自棄囉。咁個女呢又唔知佢就嚟盲喎,咁咪覺得嗰男嘅唔上進囉,咁最後就同個男分手,個男嘅就快睇唔到嘢,咁就去咗自殺喇。就係咁囉,你哋話係咪好慘先?」


待續...


 

6 則留言:

  1. 好喎,故事一路發展落去,變成陰陽路系列

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你要密切留意喇,結局峰迴路轉呀。仲有5篇,31/12除夕夜為大結局呀:)

      刪除
    2. 六集咁勁!好嘢,有好嘢睇

      刪除
  2. 從卡臣那裡知道你這兒,故事頗為感性,靜待大結局。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝支持,希望大結局唔會令你失望喇

      刪除