2013年10月21日星期一

不悠閒的下午茶


好多好嘢食

最近工作非常的忙,上班的大部份時間都是做不停手的。由於接了一件麻煩case的關係,從九月初開始,我的午膳時間暫時由下午一時,順延至下午二時半,直至整件case完結為止,預計十二月才回復正常。

下午二時半,大部份的食肆都有「下午茶」時段,食物的份量比午餐少一點,但價格也相對地便宜一些。

同事們打趣的跟我說:「你就好喇,而家餐餐出去食好嘢,唔駛日日都食canteen喇。(我們canteen所提供的食物質素麻麻,只足以維持生命,但價錢便宜,$30便有飯有飲品)」

其實,我是很愛吃canteen的「油雞叉燒飯+中湯」的,味道比美心、大家樂等要好,價錢亦只雖$29, 非常抵食,我以前可以連食幾天而面不改容的。

現在吃了一個多月的下午茶,已差不多嘗遍金鐘一帶的食店(當然是指平民的餐廳),至於高檔次的,我便沒有閒情及錢去享受了。



10 則留言:

  1. 食物對於我來說,都是維持生命咋

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時食吓d好食嘅嘢,除咗可以維持生命之外,仲可以滿足一吓食慾。

      大閘蟹季節又嚟咗喇,你今年食咗未?

      刪除
    2. 未呀,睇吓有無friend叫先

      刪除
    3. 我都計劃緊去食,通常每年都會幫襯一次鴻星嘅。 :)

      刪除
  2. 我都喺吉野家和美心食過幾次下午茶。不過由兩點等到兩點半,個肚好難頂呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 吉野家下午茶要3點先有,不過真係好抵食。

      刪除
    2. 世純:

      你講完我至知道我記錯咗吉野家的下午茶時間。我當時去沙田第一城那一家,正在裝修,啲油漆味幾乎攻到我想走人。

      刪除
    3. 一路食一路吸d油漆味,會中毒㗎喎。 :o

      刪除
  3. 我都係成日搞到三點幾先食嘢... 美心的下午茶之中...我覺得公司治最抵食^^!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可惜我附近冇美心喇。

      另外,意粉屋嘅公司治都好正,不過價錢貴dd。 :o

      刪除