2013年10月10日星期四

世純去睇舞台劇

東宮西宮10之悲慘世界香港

小弟天生是個沒有藝術細胞及天份的人,對於音律、戲劇、書畫等,完全不懂欣賞。

聽歌只聽流行熱播的歌曲,看戲只看大眾口味的電影。至於書畫,則索性不去接觸,以免悶到瞓著。簡而言之,我是個沒有文化、或沒有藝術深度的人。

至於「欣賞」舞台劇方面的經驗,我倒有少許,這些被動的經驗全來自中學時代的。經驗給我的認知是劇院內的冷氣很夠、座椅很舒適、最重要的是坐在裡面我能睡得很甜。

今次主動地購票入場看舞台劇,主要原因並不是最近睡得不好,或是提升個人深度扮勁。其目的是入場支持一下友人,與及為平淡的拍拖生活而找點新活動。

一個多月前於網上購了兩票,但如今只剩一人,不懂如何處理。原本打算將它轉贈別人,或是求其找個人來陪,但總覺有違原意,最後還是打消這兩個念頭,獨自來看算了。

還有5分鐘便開始了,小弟已經去完洗手間,現一人獨佔兩個座位,等緊睇卡臣表演,希望今次我唔會瞓著喇。



10 則留言:

  1. 卡臣演舞台劇,有冇著衫㗎?嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佛爺:

      有著衫o架,唔係赤裸裸咁,呢點係美中不足之處呀。 :p

      刪除
  2. 多謝支持呀~~~仲真金白銀花時間嚟睇﹐ 些些啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 卡臣:

      傳聞你喺台上台下判若兩人,我份人咁好奇,梗係要入場睇吓喇,果然冇講錯呀,尤其是係dream bear唱歌環節呀。仲有,風風呢個角色做得幾好喎,d對白真係有諗過度過吓,你好有潛質做大師喎。

      另外,如果你喺台上演番一幕full monty,由台上跳到台下,應該即時收到好多鈔票。

      刪除
    2. 多謝,獻醜就真,劇本我有份寫架
      跳舞盞趕客
      下次有機會再睇過喇

      刪除
    3. 下次你有劇上,記得通知聲,等我再去支持吓。

      其他演員都做得好好,各人有唔同長處,好有感染力,睇完之後,帶到我一d思考,真係值得去睇。

      刪除
  3. 世純,
    "一個多月前於網上購了兩票,但如今只剩一人"...希望下次變番兩個人啦...

    回覆刪除
    回覆
    1. 奕山:

      一個、兩個嘅嘢,有時真係一言難盡喇。

      刪除
  4. 世純又用手機寫blog呀,犀利!

    卡臣真係多才多藝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,呢篇嘢的確係用手機寫,不過係幾日前寫定先,set時間出post。

      刪除