2013年3月13日星期三

九死一生(9/19) – 浪漫的一對


Tom離開之後,AmyJenniferNacy繼續坐在大廳內,一邊談天一邊吃著餘下的食物。一會兒後,一對男女手拖著手的走進來,男的手挽一個裝著食物的膠袋;女的拿著一套cookset,他們放下手上的東西後,主動地跟她們打招呼。男的大約25歲,身型瘦削矮小,著一件短身格仔外套,頭戴Cap帽,名叫Edmund。而女的叫Polly,看似比Edmund年長幾年,著一條黑色Legging配襯貼身冷衫,奇峰突出。

Polly幫手取出食物時說:「大家好呀,今晚好凍呀,我男朋友Edmund一陣會煮羅宋湯,你哋試唔試D呀?」

她們三人都已吃飽,所以客氣地捥拒了Polly的好意。她微笑點頭後,便轉身拿著cookset走到男友那邊,兩人卿卿我我地煮起湯來。Amy望著兩人的溫馨情景,不禁心酸起來。於是她把視線轉移,呆呆的看著Polly的雙峰,再想起剛才洗澡時聽到Polly的呻吟聲,傷感的心情瞬間消去,換來的是一絲淫念。Amy起身收拾杯碟,跟大家說完晚安後便獨自回到房間。Jennifer和女兒坐了一會後亦收拾東西離開回到房間休息了,留下他們兩人在這裡二人世界。

他們煮完湯及其他食物後,Edmund便把大部份的燈關上,點著預先準備好的洋燭,為活動大廳營造浪漫的氣氛,兩人面對面的共進晚餐。

突然Polly開聲說:「綺,呢度有隻啤啤熊喎,我諗應該係頭先嗰個細路女嘅,等我攞番畀佢先,佢冇咗啤啤熊實瞓唔著喇。」

Edmund回答:「唏,你知道佢住邊間房咩?唔通逐間逐間拍門問咩,你放番喺呢度喇,一陣你攞咗去問,佢阿媽番轉頭搵唔到咪仲衰。」

Polly嬌嗲地說:「係喎,你真係叻喇,點解我諗唔到嘅呢。」

說畢,他們便繼續晚膳。吃飽以後,他們合力收拾地方並清洗餐具,接著便手拖手的回到房間了。


待續


16 則留言:

  1. 奇峰突出<---死梗啦,一定被馬田蹂躪

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,似乎你已經知道咗邊個係兇手喇喎。Martin對「奶子」有一份情意結嘅。 :p

      呢一節看似平淡,但係埋下咗好多細節,「啤啤熊」係其中一個。 :)

      刪除
    2. 原來公仔內藏百萬鑽石

      刪除
    3. 哈哈,你今次估唔中lu :p

      呢個係一個痴線嘅故事,同金錢冇關 :)

      刪除
    4. oh~~咁呢隻大過蜜蜂嘅「啤啤熊」,一定可以擋子彈;p

      刪除
    5. 子彈冇眼呀,一聽到槍聲最好即刻趴低,唔好掛住跑呀 :o

      呢個廣告真係矯枉過正呀。

      明明係隻蜜蜂公仔大過隻啤啤熊公仔o架嘛,係要D小朋友諗得咁複雜嘅 :o

      刪除
    6. 飲咗奶粉就升呢,excellent!

      刪除
    7. 哈哈,我都要買嚟飲呀,我要升呢呀 :O

      刪除
    8. 好多學校搶住收你。

      刪除
    9. 就算入咗名校,你冇錢都係冇用o架,就好似「絕對」裡面嘅欣欣咁,同其他同學仔格格不入。

      刪除
    10. 欣欣輸在起跑線上 :(

      刪除
  2. 下集應該係二人在大廳到,就地正法,攀登「奇峰」?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佛爺:

      唔好意思,如果你諗住佢哋會喺大廳開戰嘅話,咁你就低估咗呢對情侶喇,佢哋會玩得再激D添,劇透少少 :p

      Polly佻皮的對著Edmund說:「不如我哋玩D新嘢喇,成日喺張床上面搞好悶嘅,我哋不如去玩車震吖。」

      刪除
    2. 下!係大廳就地正法,仲話叫做無料到?嘻嘻!

      刪除
    3. 哈哈,佢哋兩個都係好性之人呀 :p

      刪除