2013年3月5日星期二

九死一生(4/19) – 汽車旅館


停車後,Tom匆匆交附完Amy,便冒著風雪下車去打開旅館外圍的大閘。大閘徐徐打開,Tom看到有三間房子座落於圍牆之內,另外有三架車停泊於空地上。左邊第一架是平價跑車,另外兩架是普通的私家車。

L型的一幢為兩層高的房子,是旅館的主建築,另外二間座落於較遠位置的分別是車房及電錶房。車房放了各式各樣的工具和停泊了一架輕型貨車,它是旅館員工運輸物資的主要工具。而電錶房則很陳舊,內裡佈滿灰塵和雜物。

L型旅館的下層左方為正門及接待處,接待處後方有一條樓梯通往二樓。上下兩層合共8間房間,由左方起計,地下房間的編號為1-4,二樓房間的編號為5-8。在二樓樓梯與5號房間之間有一活動大廳,內有簡單的煮食用具可供住客使用,另外亦設有枱櫈,可供他們在此休息、飲食及聊天聚會。

Tom將大閘完全打開後,便揮手向Amy示意。接著Amy移到駕駛座,操控四驅車駛進大閘內,並停泊於跑車的左邊。

車停好後,TomAmy及抱著Nacy的Jennifer冒著風雪,先後急步走進旅館,進去後見到一個38歲的男人坐在接待處看雜誌,他眼神仿佛,頭髮凌亂,滿臉鬚根。他名叫Simon,是旅館的管理員。

Simon驚訝地說:「哎呀,估唔呢個時候都有客人喎。Wow,仲有兩個靚女同埋一個可愛嘅小公主添。」

Jennifer微笑地答:「我哋架車喺附近死咗火,出面又大風又大雪,好彩遇到呢位先生載我哋嚟呢度咋,佢轉頭就走喇。我哋三個人想租兩間房,等風雪停咗先睇吓點走。」

Simon此時拿出兩條鎖匙,一邊遞向她們一邊說:「好彩呢度仲有幾間房剩。嗱,靚女你住二樓5號房喇。而你帶住個女,唔好走上走落喇,就住地下嘅2號房喇。係喎,先生你呢?」


待續


20 則留言:

  1. 咁大雪,都係歇一歇好
    你描述地方好清楚細緻,以為睇緊口俱添呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 我之前自己反覆睇咗呢段好多次,仲係擔心寫得唔清楚添 :p

      汽車旅館係成個故事嘅主場景,好多細節都有關係,所以要著墨多D :)

      刪除
    2. 明白哂,簡直歷歷在目

      刪除
    3. 哈哈,直頭好似去過咁呢間嘢咁哩 :p

      刪除
    4. 九死一生喎,替旅館老闆傷心...

      刪除
    5. 你咁講,唔知點解我突然諗起「和平飯店」呢套戲呀。

      刪除
    6. 龍門客棧冇乜印象喎 :O

      刪除
    7. 由李惠民執導,徐克監製,程小東、元彬及張耀星為動作指導。1992年上映

      明朝中葉景泰年間,東廠大太監曹少欽(甄子丹 飾),將兵部尚書楊宇軒陷害致死,並以流放其兒女為餌,欲引出楊的部下周淮安(梁家輝 飾),妄圖將其舊部屬一網打盡。江湖俠女邱莫言(林青霞 飾)受情郎周淮安之託,經過浴血廝殺,救出楊家兒女並相約在大漠邊關的「龍門客棧」會合;豈知,喬裝後的東廠三大檔頭帶一眾高手尾隨而至。

      以開黑店為營生的店主金鑲玉(張曼玉 飾)風騷多情,對周淮安暗生情愫,可惜周郎早已心屬莫言。與此同時,曹少欽的大隊人馬正向龍門客棧殺來,店內則有東廠高手的百般糾纏,加上大漠天氣莫測,使周淮安等人苦苦無法脫身。周淮安探知客棧內必有一條出關密道,為救楊氏遺孤,周淮安不惜用與金鑲玉結婚為條件查出密道所在,並與莫言等人相約新婚之夜由密道逃離;豈料,曹少欽的大隊人馬已然殺到……

      刪除
    8. 好似幾好睇咁喎,不過搵唔到「龍門客棧」,唯有睇住「新龍門客棧」頂住先 :)

      http://my.tv.sohu.com/us/54016251/15149696.shtml

      刪除
    9. 我搞錯了,你找到就是我指那套

      刪除
    10. 我睇緊喇,睇咗少少就知道,套戲唔錯 :)

      刪除
  2. 世純:

    我覺得二樓大堂會最先有事發生咁.

    回覆刪除
    回覆
    1. 佛爺:

      你估啱一部份喇,二樓大廳都會有事(可怕的事)發生,不過唔係最先 :)

      刪除
  3. 我覺得呢個Simon好似有啲古怪...**!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,保持神秘感先,睇落你就知道o架喇 :p

      刪除
  4. Incredible points. Great arguments. Keep up the good effort.



    Here is my webpage - 旅館

    回覆刪除