2013年3月10日星期日

九死一生(7/19) – 他們是誰


LilySimon說完後便跟著起身離開,Jennifer關心的問她是否有興趣一起吃點東西,再繼續閒聊一會才回去休息。

Lily回答說:「頭先啱啱食咗D嘢,天氣好凍,我又有D眼瞓,我係時候番去休息喇。咁喇,聽日早餐嘅時候再見喇,到時再同你哋傾過,早抖喇。」

說完後Lily便徐徐走回房間,之後JenniferSimon買了些罐頭及食物,打算一會兒與女兒及Amy充當晚餐。買完後,她便拖著女兒上2樓的活動大廳。在樓梯上,她們遇到一個接近40歲的男人正要落樓梯,他與她們打個招呼後,先讓她們上來,才斯斯然下樓梯。

他走到樓下,向Simon買了包香煙後,便急不及待地坐在接待處抽起煙來。此時Tom由空地那邊走回來,先向Simon買了食物,再點起一根香煙,與該男子傾談起來。他名叫Sean,身材一般,短頭髮,束小鬍子。兩人抽了兩、三根煙後,便一同步上樓梯,Tom到活動大廳那邊煮食,而Sean便直行,回到自己的房間。

Tom去到大廳,看到JenniferAmy正在煮東西,而Nacy則坐在櫈上抱著她的啤啤熊。她們看到Tom拿著即食麵及罐頭進來都十分驚訝,Tom則輕鬆地跟她們打招呼後便走過去一起煮食。

Jennifer帶點疑慮和擔憂地說:「頭先我見你走番向架車度,我以為你哋走咗添,乜你哋留低呀?另外頭先坐喺我隔離嗰個人呢?」

Tom微笑的答:「我頭先喺車度都留意到你哋有d擔心喇。其實我喺警察,我今次嘅任務係將呢嗰疑犯運送到另一個地方。至於佢犯咗咩事,我就唔方便透露喇,我只可以講佢係一個危險嘅人物,不過,我而家鎖咗佢喺車度,我喺唔會畀佢離開架車嘅,你哋可以放心,而家大家係安全嘅。」


待續


10 則留言:

  1. 好似玩「誰是凶手」咁,真係諗唔到會發生乜事.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我寫嘅時候係冇諗過大家會估凶手o架。

      我原意係諗住佈個局等大家估吓邊個係最後生還者,同埋估吓個結局o架咋。

      估唔到有呢個意料之外嘅效果,總之大家睇得投入就好喇 :p

      刪除
  2. Tom 逗留在車中,一陣就凍死咗,大家happy

    回覆刪除
    回覆
    1. 你意思係「Martin」??

      刪除
    2. 係呀,指martin
      今次真搞錯,不是方法演技了

      刪除
    3. 哈哈,Martin呢D咁嘅人渣,個天冇咁容易畀佢凍死嘅,咁咪便宜咗佢。 :p

      刪除
    4. 咁應該死得轟烈啲,仲要死無全屍

      刪除
    5. 卡臣:

      「死無全屍」令我諗起「車裂」,非常重口味。

      故事當中有五架車,啱啱好夠數可以同佢行刑 :p

      刪除
    6. 「車裂」即是中國古時有五馬分屍的酷刑....

      點解佢地咁變態諗到?

      刪除
    7. 「車裂」呢家嘢係好快死,雖然都係好痛,但係辛苦嘅時間有限。

      炮烙、凌遲、剥皮呢D嘢先有排你受呀,慢慢折磨你 :o

      刪除