2013年3月31日星期日

九死一生(19/19) – 最後勝利


鏡頭一轉,在和暖的房間中,播著柔和的輕音樂,內裡有一男一女。男的呼吸急促地躺著,他雙眼緊閉、眉頭緊鎖,咀唇微微的顫抖。女的安靜地坐在他身邊,呷著大吉嶺紅茶,眼神溫和地注示著他,黙不作聲。

這樣的情境,維持了大約三十分鐘……

過後,男的漸漸平靜下來,並慢慢張開眼睛,伸伸懶腰後坐了起來,目不轉睛地望著她。

女的先開口問:「Tom,而家係咪剩番你一個呀?

男的怕羞地回答:「姐姐,Tom死咗喇,我係Nacy呀,你唔認得我咩?」

帶點緊張地追問:「我當然認得Nacy你喇,咁你可唔可以話畀姐姐知,Tom去咗邊度呀?」

男的激動地說:「姐姐,Tom哥哥佢畀火燒死咗呀,成個火人咁,好恐怖呀……

接著,失望地拿起錄音機說:

「今日係2012714日下午6:51分,係第37次與病人Tom會面,今日嘅臨床治療仍未能達至預期效果,喺夢境入面主人格Tom仍舊被消滅,而今次最後嘅殘存者係第六號人格嘅Nacy,我擔心…………

回看2009………

Tom是一個探員,有一剛懷身孕的嬌妻Amy,他奉命調查一件變態連環兇殺案,最後他成功將殺手緝拿歸案,但……

Sean是一個以走私起家的商人,他的情人叫Polly,他對她千依百順,寵愛有加。但奈何Polly楊花水性,偷偷搭上小白臉EdmundSean初時蒙在鼓裡,但紙豈能包得住火,最後被Sean發現。他透過親信Simon的安排,找來一個職業殺手Martin處理這對狗男女,並叮囑Martin要低調地進行,要像一場意外般。

SeanSimon萬萬也沒料到,殺手Martin原來是變態的,他先殺死Edmund後,再姦殺Polly,接著肢解了她,並吃下她的內臟和一雙豐滿的乳房。這事件引起警方的高度關注,調派年輕幹探Tom調查此案。另一方面,Sean得悉事情鬧大後,他為免後患,便叫Simon親自解決MartinSimon相約Martin外出,表面上為交付尾期,實情為設局殺他。

怎料Martin先下手為強,脅持Simon的妻子Jennifer和女兒Nacy,迫使Simon供出幕後主腦。他為了妻女的安全,無奈之下出賣老闆。供出Sean後,他們一家三口也難逃被殺的命運,不過Jennifer和女兒Nacy被殺之前,都先後被Martin淫辱。

此時Tom已鎖定疑犯,而Martin亦已知道Tom在調查自己,兩人玩著貓捉老鼠的遊戲。後來Tom發現了Martin的目標為Sean時,迅速趕往保護他。最後Tom成功救了Sean,並且槍傷了Martin

Martin為求報仇,設局在Tom的家中殺害Amy,並裝成意外。Amy的死令Tom痛不欲生,意志消沉,非常自責。另一邊廂,Martin利用Sean孝順母親Lily的特點,他先到Lily家中再致電Sean,引他到來母親的家。Sean不虞有詐,在沒有保鏢的情況下趕來。

結局一如所料,Martin先在Sean的面前殺死Lily,最後才結束Sean的性命。Martin更將整個過程拍下,並把錄影帶郵寄至Tom的家中。

Tom看後怒火中燒,同時亦奇怪為何Martin會知道自己的住處。一輪深思後,他開始將Amy的死與Martin串聯起來,此刻他下定決心要捉拿Martin

他用了半年時間,從新研究所有的證據及有關Martin的一切,後來透過那盒死亡錄影帶,鎖定Martin投寄「錄影帶」的郵筒。他日以繼夜的翻看附近的高空cctv,最後發現了Martin出沒之處,在嚴謹的部署下,順利拘捕了Martin

在押送Martin回警局的路途上,Martin沾沾自喜的承認一切,並將整件事情的來龍去脈鉅細靡遺地交持給Tom知道,包括如何殺死Simon一家、姦殺Polly的快感,Sean看著母親被殺的無奈。但Tom只是靜靜的聽著,完全不為所動。Martin看見他如斯冷靜,最後說出殺死Amy的佈局。當Tom聽到愛妻如何被殺後,他把車子停下、拔出佩槍,向著Martin的頭上連開數槍,把他轟至面目模糊。之後,他滿足地坐下,朝自己的太陽穴開最後一槍……

他經醫生搶救後,最終保住性命,但彈頭卻永久留在腦中,幾個月後,他終於從昏迷中甦醒。經此一事,他醒過來後好像完全迷失了自己,記憶、往事與案件互相拼湊,最後證實患上解離性人格疾患(Dissociative Identity Disorder)

證實患上DID後,他開始接受心理學家的治療,但經過大約一年的時間,仍沒有太大的進展。目前,心理學家發現他擁有10個人格,各有不同年齡、背景及性格,他們的名字如下:


Amy
26
樣子娟好,笑容甜美,剛完成護士課程。

Edmund
25
身型瘦小,男生女相,愛煮食,是一個典型的小白臉。

Jennifer
32
神經質,與丈夫3年前離婚,因酗酒而失去女兒的撫養權。

Lily
69
身形肥胖,留著一條馬尾,愛錫小朋友,丈夫已離世。

Martin
35
變態的殺人狂,嬉皮笑臉、帶點輕挑,冷血無情。

Nacy
7
無邪的小女孩,父母離婚以致性格內向,愛與毛公仔談話。

Polly
29
家境不錯,身材出眾,好色,愛比自己年輕的男子。

Sean
44
短頭髮,束小鬍子,健談,但為人自私。

Simon
38
眼神仿佛,頭髮凌亂,為人有責任感。

Tom
30
探員,高大魁梧、眼神冷靜,內裡流露出一份自信。


-     2013年3月31日下午17:05分,心理學家第46次與病人Tom會面     -

.
.
.
.
.
.
.
.

男的漸漸平靜下來,並慢慢張開眼睛,伸伸懶腰後坐了起來,目不轉睛地望著她。 

一如已往的開口問:「Tom,而家係咪剩番你一個呀?

男子笑淫淫地望著她的胸部說:「我死咗45次喇,今次終於搞掂晒佢哋,我而家好肚餓呀,我想食…………

她驚慌地說:「你……你…你係………Ma……………唔好呀……救…救……」

接著,房間內再次回復平靜,只剩下一個男人的咀嚼聲。


 * * * 請大家自行發現最後的結局 * * *


~ 九死一生全篇完 ~


22 則留言:

  1. 好嘢!至高!
    十分滿意這結局,拍案叫絕!
    咁都度到,無漏洞

    可惜電話看不到翻白字,要回家才看到

    呢個故事堅好,峰迴路轉,如剝洋蔥,故中有故
    讚!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 故事喺最後一集,將大家一路以為變態嘅嘢推倒,再換上一D更變態嘅嘢,畀咗個驚喜大家。

      見你喺街都用電話嚟睇咁畀面支持,我email咗故事最後「白字」部份畀你,以表謝意。 :)

      刪除
    2. 勁呀,dark side到爆,一個高潮再推到另一高潮。好電影感,超讚!

      唔怪得你新年唔放,真是黑暗至極。

      刪除
    3. 哈哈,最後結局非常負面同埋重口味,如果新年嘅時候出呢個故事,分分鐘畀人留言問候呀。 :p

      呢個結局留咗伏線,將來有靈感可以寫一個有關「Tom肉身,但Martin人格」嘅故事。 :)

      刪除
    4. 嘩~~~西人魔警呀...一定好恐怖,仲周圍姦人食人,遇上必死

      刪除
    5. 哈哈,將證據同埋受害人收埋喺五臟廟,咁就萬無一失,冇人知道喇。 :p

      刪除
    6. 消化同埋痾埋好快嘅啫,一兩日乜都搞掂晒。到時再肚餓,又可以搵下一件食物lu。 :)

      刪除
  2. 哩個結局真係寫得很有思維及邏輯,有啲似電視劇,勁呀!

    有十個人格?!真係人都癲!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝支持。 :)

      10個唔算多喇,暫時被發現最多嘅係24個人格。

      刪除
  3. 世純:

    我未聽過DID,所以上維基百科快速看一下.原來DID通常出現少於十個人格,今天平均有十六個.但DID是基於一些經驗和臨床研究,沒有具體完整理論.

    有一點我的理解與你有差異,就是DID所講的「損傷」,似是童年時身體受到虐打、或性侵、或精神折磨,不是腦部受傷.

    另外,DID的患者在北美洲較其他地方多,而且女性患者,較男性多出三至九倍.

    回覆刪除
    回覆
    1. 佛爺:

      我第一次聽DID係喺「24個比利」度,而寫呢個故事嘅資料大部份都係喺維基搵,其實你嘅兩點說法係比我正確嘅,就係「損傷成因」同埋「患者比例」上。

      但係我為咗合理化呢個故事,我就將「暫時沒有具體完整理論」呢一點放大,再用一句「他醒過來後好像完全迷失了自己,記憶、往事與案件互相拼湊」輕輕帶過,被重就輕咁去寫囉。不過,將來有一日心理學家們證實「腦部創傷」係唔會導致DID嘅時候,我呢個故事就變得唔合邏輯喇。 :(

      所以我之前喺留言話〝唔肯定係咪有可能「件事係咁樣發生」,我只係傾向相信同埋認為「件事會咁樣發生」。〞

      刪除
    2. 世純:

      因腦部中子彈創傷,可以醫得好,係伊拉克戰爭之後的事,即是近十年內的事,以前是無得救的.所以救番之後,會否出現DID,根本未知.

      而中風或腦退化症,只有少於1%的病患者,會突然創意無窮,但沒有提及DID.

      請不要見怪,我很執著這些心理變化的成因的.

      刪除
    3. 佛爺:

      你分享智識畀大家,我又點會見怪呢。中風之後,竟然會有機會創意無限,唔通咁樣爆一爆,開發咗大腦未用嘅其他部份。

      刪除
    4. 你落筆前花了這麼多搜集資料工夫,唔怪得咁好睇

      刪除
    5. 哈哈,叫做搜集過少少資料咁喇。 :p

      刪除
    6. 世純:

      有人中風之後,創意大了,是因為一些腦細胞死亡,另一些腦細胞增長補上,而增生的,剛好是負責創作的腦細胞。

      刪除
    7. 佛爺:

      咁如果增生嘅負責唔同功能嘅腦細胞,咁結果咪好有趣囉。例如增生嘅係負責思考、計算,咁個中風人咪變咗愛因斯坦。 :o

      刪除
    8. 世純:

      你講得無錯,若果中風或腦退化的人,導至其他功能的腦細胞增生來彌補,分分鐘變了愛因斯坦.

      講起腦退化,多數人會諗到是老人家.但近期的研讀發現,有一些人,在二十歲尾,已經出現腦退化,他們的行為有些微怪異,就很容易被誤判是精神異常,直至十多二十年後,進入中度退化期,才確認是腦退化.

      刪除
    9. 佛爺:

      廿幾歲就腦退化,都幾慘喎,點生活呀。 :o

      刪除
    10. 世純:

      二十幾歲開始的腦退化,唔多覺架!只係好似有怪癖,譬如儲存大量汽水罐之類,要視乎退化佐係邊個部份囉.

      刪除
    11. 佛爺:

      即係話呢D早期腦退化病人除咗有少少怪癖之外,同正常人冇咩分別喇喎,一樣行得走得又番得工。 :o

      刪除