2013年3月30日星期六

九死一生(18/19) – 九死一生


她深知是時候了,深深吸了一口氣後,轉身走出門外,對著Martin的背部奮力一劈,菜刀卡在他的背部,拿不出來。Martin背部中刀後,向左轉身時望到Amy,他順勢地舉高右手,再用槍柄向她的頭打下去。

Amy即時到地,方寸大亂的向樓梯爬走,希望能夠逃出生天,怎料一失重心,由2樓樓梯跌滾到地下。Amy瞬即起來,慌不擇路的踏過Jennifer的屍體後往接待處走去。她經過接待處的側門,再由大門走出旅館,向門外的輕型貨車直奔。

Martin窮追而下,趕及在輕型貨車的引擎發動前,把Amy硬扯下車,他左手扯住Amy染血的金色長髮,把她拉到輕型貨車的前方。之後,他笑著從褲袋取出手銬,將Amy的左手鎖在輕型貨車的泵把之上。

Martin邊喘氣邊說:「咁多個人之中,都係你最叻呀,係得你一個整得傷我咋,有潛質做我partner呀。好喇,同你玩個遊戲先,你贏咗嘅話,我就唔殺你喇。」

Amy開口回答說:「好呀,我一定會盡全力玩嘅。」

Martin邊笑邊說:「我真係越嚟越鍾意你喇。好,Lady first,而家我畀你揀先,你揀左定右?」

Amy二話不說:「左!」

Martin先打開左輪手槍的彈倉並轉動,接著說:「好,你揀左邊,咁即係右邊奶子就代表我喇。而家我枝手槍就得番一粒子彈,我就輪流對住你嘅左右奶子開槍,最後邊個奶子冇爆為之贏!」

Amy一聽到他說的話,深知難逃一死。不過在同一時間,她心生一計,利用Martin的變態心理。

她苦苦哀求說:「我咁大個女,都未搞過嘢。我知我今日必死無疑,我唔想到死都仲係處女呀,不如你幫幫我喇。」

Martin聽到「處女」二字,下體的神經即時被觸動。他性急的將褲紐解開,取出已充血的陽具,送陽入婦口。

Amy忍著惡臭,臥薪嘗膽般吸吮起來,而Martin則雙手叉腰,閉目享受著。她的舌頭一邊打轉,右手暗中從後褲袋取出彈簧刀,等待時機。Amy口技了得,不消一會便令Martin一洩如注了,大量的白液湧進她的喉嚨中。

就在此時,Amy用她的一對門牙,把口中的東西一分為二,接著再用手中的彈簧刀,瘋狂地向他的心臟猛刺。最後,Martin終於倒下來,再也不動了。

Amy努力地在他的身上尋找,希望趕在失去知覺前能走回旅館內。但她翻箱倒籠的找,也找不到手銬的鎖匙。後來,她拿起手槍,用最後一粒子彈射向手銬中間的鐵鏈,但亦不能把它弄斷。現在唯一可以做的便是擁著尚有餘溫的Martin,希望能戰勝漫天風雪的長夜,迎接到明早太陽的來臨。

明早旭日初升,風雪已停,溫度提高了不少,但可憐的Amy己經凍死在旅館的大門之下。

此時,5號房間的門徐打開, Nacy抱著染血的啤啤熊慢慢地走出來。她步下樓梯,走到媽媽的屍體旁靜靜地坐下。她用小小的雙手捉緊媽媽的手,低下頭來,合上眼睛,像為她禱告。

忽然之間,有些聲音從遠至近傳進她的耳蝸,她抬起頭,張開眼睛......


待續


10 則留言:

  1. 我鍾意「送陽入婦口」呢句喎!

    嘩!今集重手又重口味,都好啦,解決咗個狂人!

    剩下孤女,唔會死嘅。

    這個月終於在緊張氣氛中渡過,明天大結局,

    回覆刪除
    回覆
    1. 我除咗鐘意「送陽入婦口」呢句之外,仲鐘意呢一招添呀,哈哈。 :)

      結局嘅一集名為「最後勝利」,會發生一D大家想像唔到嘅事情。可能Nacy最後都死埋,或者Martin番生,又可能呢間係一間鬼旅館,所以唔好咁快鬆一口氣住呀。聽日嘅大結局,會交待晒成個故事嘅來龍去脈,你睇完唔好爆粗喎。 :p

      你咁樣講,搞到我都好緊張埋一份呀。 :o

      刪除
    2. 唔好話俾我係一場夢,大家何止爆粗,騷動都似!

      刪除
    3. 原來Nacy臨瞓前睇咗恐怖片,所以瞓覺發惡夢。第二朝起身嘅時候,仲驚到賴咗尿添,哈哈。 :p

      刪除
    4. 明天下午5時,小心門戶,人群聚集

      刪除
    5. 多謝提醒,我聽日出街同埋過馬路都會加培留神o架喇。 :p

      刪除
    6. 還有七小時便大結局, 緊張呀

      刪除
    7. 而家仲有4四個幾鐘咋,好快有得睇。 :)

      刪除
  2. 世純:

    「送陽入婦口」,真係名符其實的重口味.

    呢一集真喺夠哂口味重,凍到要攬住條斷根中刀啲鹹魚來取暖.

    回覆刪除
    回覆
    1. 佛爺:

      就嚟大結局,梗係要有番D重口味位o架喇。不過好可惜,Amy最後都係凍瓜咗。 :o

      刪除