2013年3月22日星期五

九死一生(14/19) – 打獵


Martin站在暗處,自豪地欣賞著自己創作的煙火,沾沾自喜。至於Simon他們五人,則站在接待處的窗邊,望著火人呼喊、奔跑、在地上翻滾、動也不動,整過程大約為時幾分鐘,後來連火也熄滅了。隨著火人的熄滅,整個旅館回復漆黑一片。

Simon一邊將手槍交給Sean,一邊開口說:「Sean,我放咗另一枝槍喺車房,我而家去攞,好快番嚟,你留低保護佢哋。」

Sean眼神堅定地回答說:「好!你萬事小心。」

Simon打開旅館大門,向外面探勘一輪後,便靜靜地走了出去。他沒有直接經過空地走過去,而是繞到旅館後面,悄悄的接近車房。經過驚心動魄的5分鐘,他安全地進入車房。他找遍整個車房,也找不到那枝槍,最後,他退而求其次,取了兩枝大螺絲批便失望地離開,當他走出車房時,不幸的事情發生了。

Martin笑著對他說:「你喺度搵咩呀?係咪搵我手上呢枝槍呢?嘩,咁夜攞住兩枝螺絲批,有嘢要整咩?去電錶房整電制呀?」

Simon結結巴巴的答:「係……呀。有住客話無端端冇咗電,我咪嚟攞D工具去整囉。」

Martin面色一沉,用槍指著他的頭說:「你講大話!」

Simon不知所措的說:「唔好呀,唔好呀,你放過我喇,唔好殺我呀。」

Martin又變回笑臉的說:「好喇,見你咁驚,我就畀次機會你喇。你而家執番跌咗落地嗰兩枝螺絲批先喇,放心喎,我唔會趁你踎低時開槍嘅。」

Simon拾起螺絲批後,Martin續說:「你而家將呢兩枝嘢盡力掉向空地中間,有咁遠掉咁遠。」

Simon雖然不明白他的用意,但這個時候為了保命,唯有跟著照做。

Martin繼續說:「唔,你都算幾聽話,咁而家解釋吓D規則先。我會由A數到Z,你要喺我數到Z之前,執番兩枝嘢番嚟我面前呀,你成功嘅話,我就唔殺你喇,你話呢個遊戲係咪好公平呢?」

Simon無奈地答:「係…………公平。」

Martin笑著說:「好,而家遊戲正式開始喇!321Go!」

Simon一聽到「Go」便拼命向空地跑,希望在限定的時間內找回兩枝螺絲批回去覆命。

Martin高叫:「A   B   C   D   Z!!!」

「砰!砰!」


待續

22 則留言:

  1. 正呀! 個遊戲一段好逼真呀
    通常啲變態殺手,會如貓玩老鼠一樣,折磨吓先

    有套電影橋段,殺手殺人前,見目標擲毫決定,對方臝就唔殺,所以好有電影感

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,Martin仲有排玩呀。:p

      如果我係嗰個變態殺手,當目標擲贏咗之後,我會攞槍指住佢個頭,話呢一次唔算,再擲過,直到佢輸為止。

      最後,我咪可以大條道理殺佢囉,哈哈,我係咪好變態呀? :p

      刪除
    2. 正是輸打羸要的殺手

      刪除
    3. 變態殺手殺人,總會搵個佢認為係「理由」的藉口,將歪理變成道理嘅。

      刪除
  2. 世純,
    睇過你同卡兄留言...如果'輸打羸要'='將歪理變成道理'...咁即係'思歪'='變態'?
    做人'思歪'咗,就真係無陰公咯...

    回覆刪除
    回覆
    1. 奕山:

      做人諗歪咗,就會講大話o架喇,哈哈。 :p

      刪除
    2. 卡臣:

      嘩,估唔到你咁激喎,咁有火。 :o

      刪除
    3. 你夠話你自己憤世嫉俗啦

      刪除
    4. 我其實係得個講字o架咋。 :p

      刪除
  3. 一氣呵成睇番十幾篇,越睇越緊張,尤其聽到「呯!呯!」嗰兩聲.

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝支持呀 :)

      Martin會越玩越變態,後面仲緊張呀。 :o

      刪除
  4. 馬田條變態佬,A至Z只有五隻字母!嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,Martin佢細個嘅時候唔畀心機讀書吖嘛,如果佢真係數齊26個字母,Simon就唔駛死lu。 :p

      刪除
    2. 哈哈,多謝你幫Martin開脫。

      如果加番一幕,明明係Martin開槍,但係佢走埋Simon條屍度講一句「哎呀,sorry呀,呢枝古老槍走火喎。」,呢個效果幾好喎。

      刪除
    3. 氣溫太低,所以條鎗失控

      刪除
    4. Martin遲D再會有拔槍嘅場面,請密切留意喇。

      刪除
    5. 哈哈,咁你都諗到。 :p

      刪除
    6. 我去機場了,呢個咁緊張的故事追到一半,唯有回港時立即上網睇。

      Bye

      刪除
    7. 祝你一路順風,玩得開心。 :)

      番到嚟記得順次序睇呀,如果睇咗結局同埋後記先,會少咗D震撼。 :p

      刪除