2013年3月1日星期五

九死一生(1/19) – 司機


在暴風雪橫飛的黃昏,一輛四驅車正在公路上飛馳,冰雹猛力地打向擋風玻璃,令車廂內吵過不停。車廂內有兩個人,坐在駕駛座上的叫Tom30歲,身材高大魁梧、眼神冷靜,內裡流露出一份自信。而後座的乘客叫Martin35歲,身型瘦削矮小、嬉皮笑臉、帶點輕挑。Tom專心地駕駛,Martin則望著窗外發呆,兩人之間並無溝通。

Martin已經呆坐在車廂內三小時了。最初,他試著跟Tom說話,天南地北,無所不說,但Tom從沒有理啋他,由他自說自話。說了半個多小時後,Martin開始安靜下來,獨個兒坐在後座,邊看冰雹打在窗上,邊思考著,像盤算什麼似的。

Tom亦己經駕駛了三個多小時,但仍未休息過一刻。他心中只想盡快將Martin送抵目的地後飽餐一頓,其餘的事情他一概不想理會。由於外面下著大雪,能見度極低,稍一不慎的話便會釀成意外,因此他不得不謹慎駕駛。

突然之間,兩點閃光由遠至近的映入Tom的眼內。駛近一看,原來是一架私家車打著死火燈。原本Tom打算多一事不如少一事的,因為他有更重要的事情要做。但外面風大雪更大,如果不停車看看,他又擔心私家車內乘客的安全。經過一輪內心的交戰後,他決定駛過去了解完對方的情況後,便迅速離開。

Tom駛近一看,隱若地見到私家車內坐著三個人,他們看似十分無助的瑟縮在車廂中。他整理大衣戴上帽子後,打開車門步出車廂。強風把他吹得步履不穩,冰雹接連地打在他的身上。他一跌一碰的走到私家車前,俯身輕敲車門玻璃,示意他們打開車窗對話。至於Martin,他仍舊坐在四驅車內,靜靜地觀看著。


待續



12 則留言:

  1. 好有電影感喎,懸疑片的開頭格局呀
    公路電影,下一場就嚟料啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,係呀 :)

      其實真係可以拍套戲o架,我一路寫一路想像當時嘅畫面。

      不過,可能令你失望喇,有排先嚟料喎 :o

      刪除
    2. 咁就好喇,慢慢嚟喇,聽日出第二集 :)

      刪除
    3. 好吖,今日17:00呀 :)

      另外,謝謝轉載,你fans咁多,我諗一定能夠大大提升我個blog嘅瀏覽量啫 :p

      刪除
  2. 你在落雪的地方生活過?還是全憑想像?知得如此細緻.

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇喎,我係超級怕凍嘅人,我連落雪嘅地方都未去過呀,如果要我去呢D地方生活,我死梗呀 :o

      我寫得咁細緻,全憑睇西方電影,同埋代入當時嘅環境想像囉 :p

      刪除
    2. 今個冬天真係離哂譜,試過由星期一至五,連續五日,凍到零下二三十度.前兩天落了一場大風雪,落了二月份罕見的大雪.

      高速公路,每半小時會有警車經過的,一般來說,車壞了,就待在車廂裡便是了.

      但不時有好心人落車幫手,有時會被隨後而至的盲巫撞瓜.

      刪除
    3. 香港凍到得幾度我都唔想出街同番工喇,如果零下二三十度,我諗我凍死咗都似。

      唉,好人真係未必有好報喎,為咗落車睇吓人有冇事就冇咗條命 :(

      其實唔落車就乜事都冇喇,同我個故事有少少相似,畀你無意中劇透咗,哈哈 :p


      刪除