2013年3月16日星期六

九死一生(11/19) – 自由


回看四驅車內的Martin,他接過Tom的罐頭和餐具後,心內興奮不已。他一邊留心注視著Tom回去,一邊吃著麵包,直到他把房門關上。吃完麵包後,他耐心的等待著,大約一個小時後, 3號房間的燈熄了,他正式開始行動。Martin先利用膠叉的尖端及餐具內附上的一枝牙籤,純熟巧妙地將手銬打開,並放進褲袋內。接著利用未開的罐頭,用力打破車窗

 之後,他自由了......

Martin先到車房內尋寶,他在此發現了很多有趣的東西。最後,他選擇拿著一桶柴油、背上一枝舊式雙管散彈槍、袋著一把刀、Zippo防風打火機和少量子彈離開。他先將停泊於空地上四架車的輪胎刺穿,再將柴油隨手的放在四驅車附近,完成後便走到電錶房,將電話線破壞,斷絕旅館與外界的聯系。在離開電錶房的時候,他看到一男一女急步由旅館走到跑車內,於是Martin決定先向他們下手。

他從電錶房那邊心急的走到跑車旁,悄悄的在跑車外看進車廂內,見到兩人穿著衣服在推車激戰,並且十分陶醉。他慢慢地走到男方背後,突然打開車門,二話不說的向男子後腦插上一刀,可憐的Edmund就是這樣死在牡丹花下。之後,Martin迫那女子將已脫掉一半的內褲和leggings全部脫下來,Polly當時嚇呆了,只好聽從Martin的命令。他先用內褲塞住她的口,令她不能叫喊,接著再用leggings將她的雙手反縛,令她動彈不得。

他先將Edmund的屍體搬回四驅車內,並且將他擺放成坐著一樣。接著又穿上Edmund的格仔外套,並在外套的衫袋中發現了一個匙牌連鎖匙,此時他再次微微的笑了。接著他便懷著愉快的心情回去跑車那邊,將Polly帶返6號房間。回到房內,他先將Polly大字型的縛在床上,再暴力地將她的貼身冷衫撕破,最後慢慢地脫下自己的褲子。

完事後他坐在床邊,痴痴地望著淚流披面的Polly和她的一雙巨乳,若有所思般。


待續


18 則留言:

  1. 入戲肉了,好驚呀!martin發顛了!放虎歸山,下一個犧牲者是Polly 吧

    回覆刪除
  2. 哈哈,悶咗10集,終於叫做有少少嘢睇吓喇。 :p

    Martin冇發癲喎,佢做番自己之嘛,之前Tom咪講過佢係危險人物囉。 :)

    下一個犧牲者梗係Polly喇,我都好唔捨得奇峰突出嘅佢呀。但係冇計喇,鬼叫劇情需要咩 :’(

    回覆刪除
    回覆
    1. 重手啲,會唔會食埋佢呀?

      刪除
    2. 會呀,之前幾集個個都食飽晒,下集輪都輪到Martin開餐喇。

      Martin頭先食咗幾塊麵包咋,天氣咁凍,唔食D肉暖吓胃點得呀,一陣佢仲有排忙,有好多人等緊佢處理o架。 :p

      你真係叻呀,回番你一句,知我者都莫若你也呀 :)

      刪除
    3. 好嘢,惺惺相惜,咁下集真係勁三級。

      刪除
    4. 下集名為「啤啤熊在哪」,你咁醒目,應該估到邊個係受害者喇,哈哈。 :p

      刪除
    5. 吓? 下集受害者竟然係個熊公仔,太殘忍了!

      刪除
    6. 白色嘅啤啤熊咁得意可愛,仲散發住Nacy妹妹嘅天真氣味,Martin又點捨得殺佢喎。

      你估錯喇,嘻嘻。 :p

      刪除
    7. 哈哈!咁就啱小朋友睇啦

      刪除
    8. 下集冇強姦、性愛情節,啱晒一家大細睇。 :p

      刪除
    9. 冇強姦、性愛情節<---不過有虐待和殺人:>

      刪除
    10. 哈哈,講仲咗一半。 :p

      刪除
  3. 世純:

    你這一集寫得仲勁過我,我指係個意識,只是沒有細緻那些「重口味」.嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佛爺:

      係呀,呢個係「重口味」故事嘛,我之前喺序度聲明咗喇,唔激D會畀人叫回水o架,哈哈。 :p



      刪除
  4. 世純,
    看得過癮,估你唔到...簡直係港版'松本清張'...

    回覆刪除
    回覆
    1. 奕山:

      原本唔識「松本清張」,google完之後先知道係大人物,你實在太過奬喇,我呢D玩玩吓o架咋,難登大雅之堂。

      多謝支持,希望你會越睇越過癮喇,呢個故事娛樂到大家就好喇。 :)

      刪除
  5. banner張相正呀! 鬆弛熊呀~~可愛

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,當年細唇攝於大阪嘅專門店。 :)

      刪除