2014年3月1日星期六

六角形的世界(0/10) - 序

網上圖片

我叫Queenie,是本故事的主角。在還未正式講我的經歷前,先旨跟大家聲明一下。雖然在故事的開始,主角同是在不知甚麼原因下而被困於一個密室內,但我可向大家保證,我所講的並不是《原罪犯(Old Boy)》式的報仇,而是另一些東西。大家聽後先不要為我的遭遇而難過,因為這樣的過程是必須的。

「重覆地幹著自覺無意義的事,只因你還沒有了解整件事情的真相」

我打算將我的經歷分成十節,一步一步說給大家聽。大家或會認為我的行為荒誕奇怪,但請大家記著,當時我還是一個對很多概念也不認知的小女孩。

另外,「後記」並不是由我口述而寫成的,而是出自那位替我筆錄的Blogger世純,該篇的內容是他對「我的經歷」的看法,算是他的讀後感吧。

以下為各章節的標題及發表時間:


章節
標題
發表時間
00.
01/3/2014 00:01
01.
02/3/2014 17:00
02.
05/3/2014 17:00
03.
08/3/2014 17:00
04.
11/3/2014 17:00
05.
14/3/2014 17:00
06.
17/3/2014 17:00
07.
20/3/2014 17:00
08.
23/3/2014 17:00
09.
26/3/2014 17:00
10.
28/3/2014 17:00
11.
後記
30/3/2014 17:00


故事發生於廿多年前,那年我才12......



世純問:這個超現實的故事,是一年前《九死一生》的翻版嗎?

12 則留言:

  1. 見您有一段時間無寫文, 原來有長篇連續劇... 等我坐定定先^^!

    回覆刪除
    回覆
    1. 奕山,

      近來忙到想死,呢個長篇寫吓停吓咁,拖咗好耐先完成。 :(

      刪除
  2. 嘩!好嘢,十篇長篇,成個三月都可以追,章節名已經好吸引

    九死一生是水準之作,估你唔到,今次序好吸引,原罪犯我勁喜歡!好!一於等追先!

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望你都估唔到我今次嘅結局喇,一路睇一路有驚喜,每篇嘅章節名都係該篇嘅重點。

      《六角形的世界》同《九死一生》雖然一樣係玩「懸疑」,但係有d唔同,呢篇重點放在「點解我喺呢度」。

      《六》呢個故事想講嘅訊息好多同好「認真」,但係我呢排完全冇精力細心地寫,所以d point寫得唔係好深入,流於表面。

      簡單嚟講,呢篇係一篇草率地寫嘅認真作,我喺「後記」度會講多少少嘅。 :)

      刪除
    2. 咁就勁啦,「草率地寫嘅認真作」,簡直充滿想像空間,有無「激情的軟撚」or「暴燥的道歉」?

      你寫的懸疑長篇,三個字︰拍案叫絕

      今天17:00見

      刪除
    3. 哈哈,係呀,99%嘅場景都發生在呢個六角形嘅房間,係咪充滿想像空間呢。

      冇你講嗰兩個喎,話唔定會有「合法的強暴」同埋「喜悅的悲哀」。 :p

      刪除
  3. 回覆
    1. 佛爺,

      養精蓄銳瞓醒先慢慢睇,「精」神要緊。

      刪除
  4. 世純:

    慘情!我瞓足精神,都睇唔明你呢個故事喺真?還是虛構的?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個故事對現實世界(我們)嚟講梗係虛構喇,但對故事世界(Queenie)嚟講,就係真實嘅。

      就好似我哋睇科幻電影《異形(Alien)》咁,「異形」對我們嚟講梗係虛構喇,但對電影中嘅主角而言,「異形」係真實同埋活生生喺面前嘅怪物嚟。

      我估你有咁嘅錯覺,係因為我用「第一人稱」嚟講呢個故事。

      刪除
    2. 世純:

      你的思維真是很「超然」,我大約摸索到你所講虛構和真實的關係,等待看你的故事去理解。

      刪除
    3. 我今次呢篇寫得有點混亂,可能大家會睇到一舊雲,希望你哋理解到喇。

      刪除