2013年1月11日星期五

捐血日


諗諗吓,我都有成年冇去捐血喇。近日紅十字會話血庫儲備得番4、5日,咁啱今日星期五5點放工,咪去響應吓囉。

去到銅鑼灣捐血站,真係估佢唔到,人多到暈,差D連插針都插唔入呀。個義工仲話要等兩個鐘,最後猶豫咗一陣,都係決定捐喇。


各位未去捐血嘅網友,如果冇嘢做又得閒嘅話,去吓捐血,幫吓人喇。

各個捐血站嘅地址


唉,而家嘅時間係18:19,寫完成篇嘢都未輪到我拮手指,我諗仲有排等呀 :o

最後,我由17:30到達,搞到20:16先走得,實在耐得太誇張喇。不過最辛苦都係D護士,真係忙到連飲啖水嘅時間都冇呀。


8 則留言:

  1. 幫得就幫喇,又冇損失嘅。第時自己有事,都希望有人會捐血畀自己㗎嘛。

    回覆刪除
  2. 世純:

    下次去捐精,更加有意義.嘻嘻!

    回覆刪除
  3. 捐精 :o :o 好似話有車馬費收番o架喎 :)

    不過,小弟驚幫唔到人喎,我血統唔優良,一陣累人生舊叉燒出嚟,唔係咁好嘅 :p

    回覆刪除
  4. 有次捐到臂彎瘀黑曬,唔敢再捐,唉,睇下幾時克服心魔!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都試過捐到瘀咗一撻,仲抽住抽住咁痛添,要過幾日先散瘀。呢個情況通常都係因為護士手勢唔好所致嘅。

      刪除
  5. 回覆
    1. 有D後生仔仲有心呀,冇晒位坐,企喺度都肯等呀。

      刪除