2015年7月8日星期三

人唔到傷心就唔流眼淚



俗語有云人唔到傷心就唔流眼淚」,但小弟發覺這句說話未必全對的,人到了極傷心的時候是哭不出來的,叫作「欲哭無淚」。

現在唯有「遂閉其目」,眼不見為淨。唉,今次真係mola mola......




男人哭吧不是罪 - 劉德華

作詞:劉德華
作曲:劉天健

在我年少的時候 身邊的人說不可以流淚
在我成熟了以後 對鏡子說我不可以後悔
在一個範圍不停的徘徊 心在生命線上不斷的輪迴
人在日日夜夜撐著面具睡 我心力交瘁

明明流淚的時候 卻忘了眼睛怎樣去流淚
明明後悔的時候 卻忘了心裡怎樣去後悔
無形的壓力壓得我好累 開始覺得呼吸有一點難為
開始慢慢卸下防衛 慢慢後悔 慢慢流淚

男人哭吧哭吧哭吧 不是罪 再強的人也有權利去疲憊
微笑背後若只剩心碎 做人何必撐得那麼狼狽

男人哭吧哭吧哭吧 不是罪 嚐嚐闊別已久眼淚的滋味
就算下雨也是一種美 不如好好把握這個機會 痛哭一回(不是罪)

20 則留言:

  1. 沒事的,始終會升番,不過度瞓身就是了

    回覆刪除
  2. 自己衷心付出了,反而被責難乎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 世純:

      經一事,長一智,這就是人生經驗。你處事十分認真,很多大學生也不及你。

      刪除
    2. 佛爺:

      你講得啱,我喺辦公室做嘢嘅時候係好認真地「扮工」嘅。 :)

      刪除
    3. 世純:

      一個人是否用心來處事,好易看得出來,不需要心理學家。你的不少留言,反映你是用心去看待事物的。

      刪除
    4. 我通常用心做無聊嘢,唔做正經嘢,仲三分鐘熱度添。

      刪除
  3. 為情所困? 放不下?
    咁要搵D嘢分散下注意力,喺時候變壞喇

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係呀,係幾日內交咗好多學費,人踩人呀~~~~

      刪除
  4. 回覆
    1. 唉,要食二手飯,儲番幾年錢喇。 :'(

      刪除
    2. 開心過就算???

      你好似諗錯咗喎,我講緊炒股呀。 :o

      刪除
    3. 屌! 咁.....下次小心D啦

      刪除
    4. 先天體質唔好,食咩補品都冇用,所以我都冇擺了 :(

      刪除