2013年5月12日星期日

按摩女郎(3/7) – 今夜來按摩的他估不到


沒有了24號的阿得,頓時失去了心靈慰藉,終日悶悶不樂。某夜,他想起一年前她給他的「遺言」,不消一會,便到達按摩店。

經理熱情地說:「得哥,得哥,你今晚嚟得合時喇,個場幾日前嚟咗班新女,個個又嫩口又好手勢,試過之後包你後生十年呀。得哥,今次你信我,我幫你發版喇,保證你滿意。」

阿得冷淡地回應:「我今晚想要4號呀。」

經理臉色一沉答:「唔好玩我喇,得哥,呢條中女嚟喎,又唔係木魚,更唔係金魚,唔啱你玩嘅。」

阿得煩躁的說:「總之我今日乜女都唔要,剩係要4號,咁得唔得吖?」

經理唯諾說:「得哥你話得就梗係得喇。唔好嬲,唔好嬲,去沖個靚涼先,4號好快送到。你今日咁火,我一陣叫4號幫你出晒佢呀,包你話正。」

阿得一如既往的沖身、換衫,他心情緊張地走到房間,忐忑的趴在床上,等待著4號的出現。大約5分鐘後,一名中女推門而入,放下工具後便開始替他按背。她手勢老練,力度到位,按了一會後已令阿得如釋重負。阿得對中女沒有興趣,因此他只靜靜的享受著她的服務,並沒有主動地跟她搭訕。

4號用半鹹半淡的廣東話說:「老細,力度啱嘛?未見過你嘅,好少嚟揼骨呀?」

阿得亂答:「係呀,我好少嚟呢D地方嘅。」

4號關心地說:「咁你要嚟多D喇,你勞損得好緊要,D肌肉好緊呀。你做嘢成日要體力勞動?做嘢壓力好大呀?你做咩工作?」

阿得又開始訴苦說:「都係嘅,我係乒乓球教練嚟。唉,上面又成日畀壓力我,班球員又唔爭氣,好激心。」

4號忽然很感觸地說:「唉,曾幾何時我都有打乒乓波嘅,不過放低咗塊拍好耐喇。」

一談到乒乓球,兩人的話匣子因而打開。轉眼之間,90分鐘飛快的過去。

4號說:「老細,按得差唔多喇,係咪要出火呀。」

阿得簡單的回應了「嗯嗯」後,便轉身張開兩腳躺在床上,望著4號為他服務。在昏暗的燈光之下,阿得終於可以望到4號的真面目。她年過30,外貌平庸,一張略施脂粉的臉,蓋不過冷漠無光的眼神和一份滄桑的味道。阿得越看越覺親切,但又搞不懂這份感覺的由來。

至於4號,她低著頭,運用一雙巧手溫柔地為他按雀。她感覺到對方的雙眼,從沒有離開過自己的臉,雖然這樣令她覺得非常不自在,但顧客永遠是對的,因此她沒有說什麼。現在她努力埋「手」苦幹,眼神盡量避免與他交流,希望盡快完成工作後便離開。

不消片刻,隨著阿得的真「情」流露,4號的手亦慢慢的停了下來。接著,她匆匆的抺乾雙手,便開始收拾離開。

阿得讚賞的說:「你手勢真好,畀24號仲好,早知一早搵你喇,下次我一定搵番你。」

4號簡單地回答:「多謝老細,咁下次見喇。」

她說完便離開房間,之後邊笑邊想,這男人在90分鐘前剛說自己很少來,快樂過後便原形畢露。不過,她對這種現象也見怪不怪,「歡場無真話」這句說話,早已深深的裝在她的腦袋之中。


待續



18 則留言:

  1. 木魚我知是甚麼,但金魚是甚麼?

    回覆刪除
  2. 世純:

    這集也描寫得好傳神和細緻,尤其是這句「一張略施脂粉的臉,蓋不過冷漠無光的眼神和一份滄桑的味道。」直頭可以形象到四號的容貌.

    「她感覺到對方的雙眼,從沒有離開過自己的臉,雖然這樣令她覺得非常不自在,」這句的心理描繪十分恰當和細膩.

    回覆刪除
    回覆
    1. 佛爺:

      埋「手」苦幹,真「情」流露<-- 呢兩點都好細膩O架,哈哈。 :p

      刪除
  3. 你一向都筆觸細膩,令我身歷其境,不禁啊了一聲。真尷尬。

    下集輪到第四句歌詞。

    回覆刪除
    回覆
    1. 「令你身歷其境,不禁啊了一聲。真尷尬。」 <-- 我估你睇得太投入,自己也真「情」流露鳥,嘻嘻。 :p

      你都非常了解我呀,又一次畀你講中咗,好嘢好嘢。下一集嘅題目真係第四句歌詞:「曾熟識的她這夜叫4號」。

      刪除
    2. 會唔會遇返前度男友呀?

      刪除
    3. 會呀,下集兩人相遇喇,佢仲幫前度男友打炮添。 :p

      刪除
    4. 你意思係buy one get one free? :o

      咁究竟係一皇兩后定係買大送細呢?兩件事情好極端吓喎。 :o

      刪除
    5. 嘩,good idea,又用手、又用口,我諗起幾件樂器,分別係喇叭、單簧管同埋牧童笛。

      刪除
  4. 我估4號仔的身世應該跟詠兒差不多,都係坎坷的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 4號同詠兒嘅身世係一樣咁坎坷,因為詠兒就係4號喇。 :p

      刪除
    2. 哈哈,不好意,糊塗了。我以為24號係詠兒,而4號與詠兒同樣都是打乒乓球出身,所以才說都係坎坷。現在搞清楚了,謝謝。

      刪除
    3. 24號係一個幌子,我刻意咁寫嘅,令人最初覺得24號就是詠兒,睇埋落去先知4號才是詠兒。 :p

      刪除
  5. 世純,
    '歡場無真話'='官場無真話'...大家都係以語言偽術為生:-)

    回覆刪除
    回覆
    1. 奕山:

      仲有一個共通點,就係兩者最後都會畀人小。 :p

      刪除