2013年5月6日星期一

按摩女郎(1/7) - 除過外套情節真太俗套


晚上9時,30多歲的阿得獨自一人帶著興奮的心情和勞累的身軀,在東莞的街道上走著。大約走了15分鐘,他便到達光顧了半年多的按摩店,他差不多每星期都來一次,而且出手濶綽,因此服務員都認得他。

「得哥,乜今晚咁早呀?係咪一切照舊,搵番24號先?得. . .得. . .得. . .,等我去安排吓先。」,經理邊搭著阿得的膊頭邊說。


阿得沒有開口回答,只是略為點頭回應。之後,他便熟悉地向淋浴室走去。他脫光衣服,草率地沖身,換上浴袍後,服務員便帶他去到一間燈光昏暗的單人房。他進入房間後便像鰨沙魚般趴在床上,不消3分鐘便睡著了。

大約10分鐘後,一名妙齡少女拿著按摩油和用具推門進來,她並沒有弄醒阿得,只是放下手上東西後,便開始為他按摩了。她力度適中,手勢純熟,對阿得的身體瞭如指掌,按了沒多久,他慢慢的醒過來。

他們開始交談,阿得向她伸訴工作上的壓力及不快,上頭如何橫蠻無理、要求過份;其他人怎樣不達標準、不聽教晦。她雙手使勁地按著他的雙肩,雙耳用心的聆聽著,不時作出適當的回應。在這昏暗的房間裡,阿得不單止舒緩了身驅的疲勞。更重要的是,舒發了心內的鬱悶。

大約按了一個半小時後……

她說:「好了,得哥。來,轉個身吧,跟往常一樣,對嗎?」

阿得邊轉身轉答:「係呀。」

現在,阿得平躺在床上,用雙手墊在後腦下,兩腳微微張開,定睛地看著她。她溫柔的將巧手伸進浴泡之中,落在阿得的兩腿之間。接著,她手扼話兒,緩急有序地抽動起來。而阿得則享受地從喉嚨中發出低沉的「唔…唔…」聲,雙眼定睛地望著她專注工作的樣子。

她含羞地說:「你不要每次都這樣看著我啦。」

阿得淫笑著回答:「我鍾意睇住你認真做嘢嗰個樣嘛,好吸引人嘅。」

不消一會,一道熱流便沾濕了她的纖手。阿得心滿意足地躺在床上,看著她利用毛巾將手中的漿液抹掉。此刻的阿得,除了身心都得到舒解外,性慾亦隨著剛才的一洩,釋放於無形之間。

阿得深呼一口氣後滿足地說:「成個人鬆晒,我下星期再嚟搵你呀。」

她回答:「不用再找我了,今晚是我最後一天在這裡工作。我過兩天會離開東莞,回去家鄉,應該不再回來了。」

阿得愕然的答:「吓,你唔做喇,咁我點算呀?搵咗你半年喇,最少話我知你真名吖。」

她微笑回答:「大家都是過客,你就當我叫廿四吧。如果你下一次來,你可以找我的好姐妹, 4是她的編號。她的年紀雖然比我大,但手勢比我好很多,我想你一定會喜歡的。」

他聽到這個消息後,心中一沉,好像以後也不能一次過滿足三個慾望似的。他不捨地望著她收拾用具,最後,阿得趁她離開房間的時候,突如其來的從後擁抱並吻了她的臉頰。她當時沒有太大的反抗,或許當作是送給阿得的道別禮物吧。

自此之後,阿得便再沒有見過24號。他仍舊每週光顧這家按摩店,但沒有再指名找誰了,每次都是透過經理介紹,他現在揀人唯一的要求是像當初的「24號」一樣,年輕、溫柔和善解人意。

他每一次來到這裡按摩前都充滿期待,但隨著每一次的一洩如注,他都內心空虛。他懷念24號,可惜現在已經尋不回當初的感覺。


待續



28 則留言:

  1. 正呀,描寫細膩,身歷其境咁,好難唔想像阿得係你喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係唔係我喎,我怕痕,唔鍾意畀我摸o架。 :o

      故事發生在國內,內容道聽途說,呢個就係我之前話喺街寫嘅故事喇。

      阿得係廣東人,住喺東莞,講廣東話。

      按摩女郎是外省人,說國語的,你看她的對白,是書面語來的。 :p

      刪除
    2. 係喎,有心思,你果然注重細節。


      用iPhone 寫,勁呀,我就唔得啦。

      刪除
    3. 因為呢個故事內容簡單直接,有咗大綱之後就可以慢慢填番d字落去,所以就喺街都可以寫囉。

      刪除
    4. 都唔係架,用電話寫,我老花加深都似

      刪除
    5. 我有近視,遲D可以同老花溝埋,影响冇咁大。

      刪除
    6. 仲未出第二集? 群情激憤啊!

      刪除
    7. 冇貨嘛,唯有拖長D出,聽日女主角出場喇。 :)

      刪除
    8. 24號好d喎,又年輕,又貌美;4號係中女嚟o架。 :p

      刪除
  2. 世純,
    用書面語寫按摩女郎對白,呢吓高招...

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,其實呢個講國語嘅按摩女郎只不過係幌子。 :p

      刪除
    2. 吓...幌子?
      直情係最佳女配角啦...

      刪除
    3. 哈哈,女主角D戲仲精彩呀。 :p

      刪除
  3. 回覆
    1. 「一路向西」我都冇睇過呀。 :o

      「按摩女郎」表面上係個鹹古,但其實唔係。

      刪除
  4. 世純:

    嘩!呢篇第一集已經好有體頭,下下到肉,認真唔少野.感覺好似自己被24號按摩緊咁!嘻嘻!

    好奇問一下,係咪內地按摩,真係幫男人「釋放壓力」的?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佛爺:

      24號年輕貌美,有D睇頭,又含羞答答咁,引死麻甩佬,所以阿得咁唔捨得佢。:p

      內地按摩除咗幫男人「釋放壓力」外,仲有「色放精力」呀,哈哈。

      刪除
    2. 除咗劏蛇,仲有吞蛇呀。 :p

      刪除
    3. 世純:

      「色放精力」!你的譬喻好過我.嘻嘻!

      不過我真係好想知,咁樣就算被公安捉到,都唔當係叫雞架!係咪?

      刪除
    4. 佛爺:

      網上資料,畀你參考吓。

      《治安管理處罰法》對賣淫及嫖娼者處分:賣淫或嫖客若被公安當場捉到,可被拘留十五日,及罰款五千元,公安並會通知嫖客的妻子或家人。

      根據處罰法第六十六條:賣淫、嫖娼的,處十日以上、十五日以下拘留,並可處罰五千元以下罰款;情節較輕的,處五日以下拘留或者五百元以下罰款。

      「賣淫」一字,可圈可點呀,不過偉大嘅公安同志咁叻,一定會將呢個詞語解釋得頭頭是道嘅。

      刪除
    5. 「互動費」用得好好喇。 :p

      刪除
    6. 世純:

      撞鬼囉!即係「假手於人」,最少罰五百元!我寧願「自助」,唔敢搵按摩女郎幫手喇!嘻嘻!

      刪除
    7. 佛爺:

      食自助餐好過食殘廢餐喇,罰錢事少,拘留事大呀。 :o

      刪除
  5. 回覆
    1. 呢個故事係一個另類嘅「東莞的森林」,鹽花只係用嚟調吓味,唔係主菜嚟。 :p

      刪除