2013年4月23日星期二

世純算命事件(一) – 世純看斗數


約兩星期前,與一友人晚飯,言談甚歡。已婚多年的他,還像個大細路,為人風趣幽默,多無聊的鬼主意,因此有他在場,一定不會有悶場。

席間,他說出太太的生辰,並請小弟一看。本來我為尊重命主的私隱,通常只會直接為當事人推算。但友人生性率直,且心直無毒,於是便拿出手機起了星盤,先說出他太太的性格及往事,肯定其時辰正確後,便作簡單推算。以上的事情時有發生,但此事卻為我帶出寫作的靈感。


較早之前,我曾為此友人推算,因此知悉他的一些往事,如今再看他的太太,便更覺有趣。友人的性格,上文已略提及,是個好玩的大細路,感性為先。而他太太的性格則與他相反,理性主導。兩人雖性格不相似,但仍可一起相處。感性的他本能地認為,搗蛋的小秘密只會鎖於自己心中保險箱。如今看過她太太的命盤,才發現理性聰明的她,早已將保險箱內的東西窺看清楚,不過,裝作不知而已。

現在對我來說,斗數的作用在於讓我更能了解人與人之間的關係、不同性格的人如何處理同一個問題,如何順勢而行,盡量不作事倍工半的事情等。至於實質利益方面,只是多吃一、兩餐便飯,或多一點零錢,買點糖果零食,對實際生活影響不大。

「初學三年,打遍天下;再學三年,寸步難行」,最初自學斗數,曾自大的打算以此謀生。但越學越久,才了解斗數只是一門課外活動,用作陶冶性情,有如下棋、釣魚、放風箏等。除自我陶醉或極有才華的人外,我相信大部份的人,也不會以課外活動為職業吧。

不過,凡事不能說得太死太盡,在此為自己留條後路。若他朝有日,小弟以此為業的話,我相信自己不是上述的兩類人,而是第三類,「為口奔馳」的人,嘻嘻。

以下一段,至我的友人:
雖然你很少來看我的網誌,亦不曾留言,如你剛巧讀到這篇文章,應有所體會的。



32 則留言:

  1. 嘩!真係驚喎,原來一早已揭了盅,呢個結局真震撼。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔駛驚喇,咩事都冇發生過喎。 :O

      刪除
  2. 最後兩句,送給「和而不同」的伙伴,共勉之。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你呢句好玄喎,完全唔明呀。 :O

      刪除
    2. 我都唔知寫緊乜,眼瞓下寫嘅嘢通常唔MAKE SENSES

      刪除
    3. 臨放工漑時候特別眼瞓,我通常一上巴士就瞓到死咗。

      刪除
    4. 我放工一踏出公司,立即醒晒!

      刪除
    5. 估到喇,正常打工仔嘅特性。 :)

      等食lunch、等放工、等出糧。

      刪除
    6. 我剛「尖」完,仲精神。

      刪除
    7. 你就正喇,樓下有得占。

      同你相反,我次次操完都好攰喎,直頭係唔願郁。

      刪除
    8. 勤力啲,身體會適應同習慣。

      刪除
    9. 我都算勤力喇喎,一星期操三日以上。

      刪除
    10. 好似冇乜咁喎,好過兩年前咁囉。 :o

      刪除
  3. 世純:

    「除自我陶醉或極有才華的人外,我相信大部份的人,也不會以課外活動為職業吧。」

    此話非常正確,我從未聽過嫖客轉行做鴨的.嘻嘻!

    世純,你寫算命占卜,文采特別流暢突出,唔知點解?我看到都五體投地.下體例外,嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佛爺:

      嫖客有得揀,揀50磅又得,200磅都得。但係做鴨就冇得lu,就算面對300磅都要硬食焗砌。因為DUCK DUCK係「為口奔馳」嘅人,可悲也。 :p

      另外,你過獎喇。我呢D算命占卜文章,同坊間嘅大作比較簡直係濕濕碎喇,又平淡又冇驚喜高潮位,震懾唔到人o架。 :)

      呢排唔知點解,完全寫唔出故事,反而呢類文章就嘔到幾篇喎。

      刪除
    2. 佛爺,我可以告訴係,世純功力很堅,很準架! 做生意應該客似雲來。

      刪除
    3. 卡臣:

      哈哈,你寫得太含蓄喇,漏咗括號內的字,我直接D填番落去喇。 :P

      佛爺,我可以告訴係,世純功力很堅(挺),(射得)很準架! 做(鴨仔)生意應該(恩)客似(乳)雲來。

      刪除
    4. 哈哈!給你解碼了,好嘢!

      刪除
    5. 被我用「淫」心解碼了,哈哈。 :p

      刪除
    6. 睇新聞,香港有大鴨仔,怎料西九加舊大尿!bad taste!

      刪除
    7. 係呀,和平的duck嘛。

      至於西九,唔係好明喎。

      刪除
    8. 呢D嘢好平常喇,曱甴營養豐富,當食蛋白質喇。

      刪除
    9. 世純:

      「就算面對300磅都要硬食焗砌」

      呢句比你笑死我!嘻嘻!

      刪除
    10. 世純:

      你去做鴨,可以觀「陰」而知天命!摸「股」而悉未來!吮「乳」可以趨吉避凶!嘻嘻!

      刪除
    11. 既然兩位講得咁高興,我都將我所學嘅分享吓,我國術數講「易」,講「陰陽」,其實同西方有少少相同,等我用九淺一深嘅方式嚟解說吓喇。

      陽為乾為天為動為男,陰為坤為地為靜為女,簡單一句,男上女下,陽動陰靜。你哋深思一吓,係咪同西方所講嘅『傳教士式』不謀而合呢,嘻嘻。 :p

      刪除
    12. 世純:

      你言之有理,男上女下,跟西方的傳教士式同一道理.不過咁,雖然陽動陰靜,但只有25%的女人會因此有高潮.75%女人要靠「核動力」,即係陰核要有動力,才有高潮.嘻嘻!

      刪除
    13. 佛爺:

      「核動力潛艇」長期藏於深處,好難搵佢出嚟喎。 :p

      刪除
  4. 你好叻呀,又識寫小說,又識睇占卜,可以當副業經營喎,假以時日,就是另一個蘇民峰啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你過奬喇,寫嘢同埋算命、風水,呢D都係課外活動嚟O架咋,如果真係用嚟搵食,會有好多包袱。

      講開蘇先生,我真心欣賞佢,但只限於佢嘅奮鬥經歷、投資眼光同埋懂得享受人生。

      至於佢嘅理論學理,例如「用牛肉乾嚟化獸煞」等想口腔式的理論,我真係不敢苟同喇。

      刪除