2013年4月27日星期六

蛋友(2/3) - 五個愛上了高空擲物嘅男孩


頑童日記四部曲 - 蛋友- 五個愛上了高空擲物嘅男孩(中)

本故事純屬虛構,如有雷同,實屬巧合。故事情節或會觸犯刑事罪行,各位切勿模仿。

簡單講過佢哋嘅一次典型行動喇,大家都發現到佢哋係幾咁有計劃、部署同埋分工嘅。呢D咁複雜、咁需要組織能力嘅事情,當然係由佢哋當中最聰明,講嘢最智慧嗰個諗出嚟喇。

通常佢係點開始嘅呢?


首先,由2個人上樓踩線,搵好地方(包括露台位置、景觀及人流,電梯、樓梯數目及位置、保安員同埋攝錄機位置等)。

另外2個人就去買今次行動所需要嘅物資喇(好似上次咁就係雞蛋同蕃茄)。呢個任務訝仔通常自動請纓,因為佢鍾意煮嘢食,佢話由佢去買料會新鮮D喎。

最後1個人就負責選擇集合地點喇,通常呢個地點都會遠離目標大約20分鐘距離嘅。

5個人做晒功課之後,就到開會時間喇,當中包括制定行動代號(即係上次咁,叫做行雷行動)、編排路線如:第一撤出點、後備撤出點、集合點、時間等。

最後同埋最重要當然係分工喇。佢哋係唔會同一個人做死一個崗位嘅,因為咁樣就會變咗專精,唔能夠角色互補,會減少好多戰略上嘅彈性。久經訓練,佢哋5個人對每一個崗位都手到拿來,尤如刨丁一樣。

而家利用上一次行動做例子,簡單講解分工喇。

指揮官:企係最低層,用右手選擇目標,用「行動代號」發號師令,即係「行雷」。

副投手:佢企係指揮官左邊,負責處理密度較低嘅物資,即「雞蛋」。

主投手x2:佢哋企係指揮官嘅上一層,負責處理密度較高嘅物資,即「蕃茄」。

觀察員:通常會企係副投手嘅上兩層,刻意同其他人保持距離,扮到好似路人甲咁樣。佢會一直觀察目標,直到所有物資落在地上為止。如果行動成功,佢會嗌一聲「中!」,如果行動失敗,佢會嗌一聲「撤!」。其他人都會好留心咁聽住佢嘅口令,隨時準備離開現場。

如果用「起、承、轉、合」嚟形容佢哋,指揮官係起,由佢嘅發號嘅師令將整個行動開始;副投手係承;主投手係轉;而觀察者係合,係佢將成個行動結整嘅。大家唔好睇小任何一個崗位呀,每個都係環環雙扣,缺一不可。

尤其是係觀察員呀,唔係以為佢唔需要選擇目標、又唔需要準繩度咁就毫無技術可言呀。其實佢至係最重要呀,因為佢負責觀察所有狀況,一但出事,即刻大嗌「撤」。或者事後佢單獨留低現場,收風收料,甚至係落去地下關心、安撫目標。所以,佢係全個行動組生死存亡嘅關鍵呀。


待續...


 

10 則留言:

  1. 世純:

    玩到咁複雜,呢五條友對網上遊戲已經玩到悶哂架喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佛爺:

      我漏咗交代呢個「頑童日記」系列嘅背景添,呢一系列故事係設定於90年代後期。

      當時「Rainbow Six」&「Counter-Strike」呢D經典online game都未出世,哈哈。

      刪除
  2. 我以為睇緊飛虎隊電影添呀。咁專業!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你篇係玩玩之作,哈哈。

      呢班細路又有組織又有規距紀律,長大之後可以去做葉繼歡呀。 :p

      下一集將會送上佢哋其中兩個行動,分別係「禮貌行動」&「夏雨行動」,唔好走雞呀。 :)

      刪除
    2. 「夏雨行動」明白呀

      但係「禮貌行動」真難估,期待拆謎

      刪除
    3. 「夏雨行動」玩食字,你係呢方面嘅專材,當然一言立曉喇。 :)

      至於「禮物行動」就比較抽象少少,係關乎一個服務態度差嘅的士司機。 :p

      刪除
    4. 哈哈,唔駛出動到香港腳尅星咁嚴重嘅。 :)

      刪除
  3. 這班細路大個咗,做紀律部隊應該很適合。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,你呢個提議係幾好喎,佢哋做事咁有紀律,呢類工作應該啱佢哋。 :)

      刪除