2013年4月25日星期四

蛋友(1/3) - 五個愛上了高空擲物嘅男孩


頑童日記四部曲 - 蛋友- 五個愛上了高空擲物嘅男孩(上)

本故事純屬虛構,如有雷同,實屬巧合。故事情節或會觸犯刑事罪行,各位切勿模仿。

3、2、1........行雷!」

有隻手喺4樓嘅露台內向外右手一揮,蛋幕如雨,又白又紅嘅波波,分別由4、5樓向地下飛灑而下。

「我X,邊個x街掉雞蛋呀,吖,仲有蕃茄添喎,咁x賤!」

7樓再傳出一聲:「中!」跟住,奔跑聲伴隨住急促嘅喘氣聲,由4、5樓走廊嘅一邊,好快咁傳到另一端。

「叮!」

電梯由7樓剛剛到達地下,門慢慢打開咗,裡面有一個收唔到聲,不停喺咁傻笑嘅男仔,慢慢行咗出嚟。

大約半個鐘之後,公園嘅長滑梯下面聚集咗5個男仔,喺度有講有笑。佢哋5個係一個非謀利組織嘅核心成員,佢哋叫自己做「Oh! Shoot Five」,而呢個組織就叫做「Shoot Club」。

幾個細路,點解會改呢兩個咁荷里活嘅名嘅呢因為,佢哋其中一個人好迷Brad Pitt,呢兩個名分別係參考Brad Pitt主演嘅兩套電影,分別係「Ocean’s Eleven」同埋「Fight Club」。而呢個Brad Pitt上腦嘅男仔,佢叫獅子,當然,佢個樣就同Brad Pitt差好很遠喇。

而頭先喺電梯裡面係咁傻笑嘅男仔,佢叫惡臭。因為,佢出完汗之後真係好臭。如果惡臭用格肋底夾住一個人個頭,畀佢夾嗰個人,不出10秒一定暈低呀,如果畀佢夾成分鐘都冇事,呢個人個鼻一定有事。

頭先揮手嗰個叫做阿幾,佢冷靜沉默,唔多講嘢,但係一出聲總係充滿智慧嘅。

另外兩個分別叫做訝仔同埋紅鼻子,就係佢哋頭先負責蕃茄同雞蛋喇。訝仔呢,就成日做埋D白癡嘢而畀獅子取笑,跟住佢哋兩個就會追來打去,扭埋一舊,喺地下碌來碌去,當然,佢哋係玩玩吓嗰隻喇,個情景就好似兩隻狗仔喺度咬來咬去咁,透過玩呢d遊戲互相訓練覓食嘅本能。 

最後,到講講紅鼻子喇。佢係一個車痴,每逢見到名車,佢就會望到眼定定,打都唔捨得走。仲有喎,佢一見到靓車就會鼻頭紅,所以獅子就幫佢改咗個咁嘅名。

佢哋都唔記得咗今次係第幾次行動喇。不過,呢D賤精總會有好多歪理去合理化呢D衰嘢嘅。例如:幫街巿個婆婆買多D雞蛋,促進經濟、改善就業,賤亦有道之類喇。

講開賤亦有道,不得不提獅子發表嘅Shoot Club's  8 Rules喎,睇到呢度,大家都留意到,獅子係5個當中最多廢話講嘅。當然,呢8條Rules又係佢抄Fight Club喇。佢第一次提出時,仲扮埋Brad Pitt嘅神情動作咁講添。講完之後,訝仔妖咗一聲,扯咗佢一巴之後一枝箭走咗去,因為獅子講嗰陣,個樣實在太衰喇。

佢哋嗰8條Rules係:
1. You don't talk about Shoot Club.
2. You don't shoot on children, elder and pregnant.
3. When Observer say “hit” or “run”, the operation is over.
4. Not less than two guys to an operation.
5. One target at a time.
6. They shoot without deadly weapons.
7. The shoot goes on as long as they have to.
8. If this is your first time at Shoot Club, you have to shoot.

雖然,獅子講嘅時候係好樣衰,但係呢8條Rules都獲得大家一致通過。因為,其他人都覺得幾有道理。


待續...


 

18 則留言:

  1. 好嘢喎,盜亦有道,唔傷害老弱

    不過苦了清潔工人

    下集應該扔中黑社會大佬

    回覆刪除
    回覆
    1. 梗係喇,呢5個小朋友細細個就咁識諗,第日大個必定係可造之材呀。

      其係最苦嗰個,係受害者先啱呀。 :p

      扔黑社會大佬好危險o架,分分鐘畀人打死。 :o

      刪除
    2. 講開屎,你聽過「屎蜢」未?

      呢個係債權人提醒債務人還錢嘅溝通技巧嚟o架,哈哈。

      刪除
    3. 未聽過喎,得閒講解下

      刪除
    4. 我本來打好晒,但係諗諗吓,呢招實在太缺德喇,而且破壞力驚人,利害過油差好多倍。

      所以呢,我都係唔喺呢度答你lu :p

      刪除
    5.  看了,果然震撼!

      中國人諗嘢,真係要幾毒有幾毒!

      刪除
    6. 呢個故事提醒大家,唔好亂借錢呀。

      韓國人諗嘢都唔弱吖,你睇吓「原罪犯」,哈哈。

      刪除
  2. 世純:

    我童年果陣,鐵罐都擲過出窗,跌落隔離的天台,嚇死個八婆,講粗口猛鬧.嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佛爺:

      估你唔到咁狼喎,仲激過故事中嘅細路,分分鐘搞出人命喎。

      呢班細路唔會扔D咁激嘅嘢,因為咁會犯咗以下會規,哈哈。 :p

      6. They shoot without deadly weapons.

      刪除
    2. 世純:

      兩座大廈早有積怨.看著無人才拋下去,點知個八婆係天台鐵皮屋裡,佢即係跑出來,又再向上講粗口,逐層比佢鬧齊囉.嘻嘻!

      刪除
    3. 佛爺:

      如果係早有積怨嘅話,可以參考「油差」一文,或者出動「屎蜢」一招,保證你出招之後,一定釋懷,嘻嘻。 :p

      刪除
  3. 我試過天台玩超合金,唔覺意飛咗落街,立即逃走。

    回覆刪除
    回覆
    1. 手快快刪錯咗添。:p

      你大鑊喇,金屬表面一定留有清晰可辨嘅手指模,哈哈。

      不過唔駛擔心,故事中嘅黃金戰士係識飛嘅,所以應該冇事。

      刪除
    2. 噢,咁今次賴嘢喇,下次唯有玩D識飛嘅機械人喇。 :p

      刪除
  4. 玩到冇野好玩,多得佢地唔少。

    回覆刪除
    回覆
    1. 細路仔係唔識個死字點寫,亦都唔理別人嘅感受o架喇,總之自己過癮就得。

      刪除